أبطال العرب
شكلك كده يا بطل بتلف و تدور فى المنتدى من غير متسجل....
يلا زى الشاطر كده دوس كليكة صغيرة على كلمة تسجيل وسجل معانا يا جميل
عشان تبقى بطل من ابطال العرب
يلا يا بطل يا هومام متكسلش
عشان تشاركنا ارائك و تفدنا و تستفيد

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أبطال العرب
شكلك كده يا بطل بتلف و تدور فى المنتدى من غير متسجل....
يلا زى الشاطر كده دوس كليكة صغيرة على كلمة تسجيل وسجل معانا يا جميل
عشان تبقى بطل من ابطال العرب
يلا يا بطل يا هومام متكسلش
عشان تشاركنا ارائك و تفدنا و تستفيد

أبطال العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!!

مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Empty مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!!

مُساهمة من طرف الطائر الحزين الأربعاء مايو 13, 2009 5:17 am

مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! 00666666666

بدون مقدمات !!!!

هوا اللى يزهئ من مراته يعمل ايه ؟ مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_arrowl يتجوز واحده تانيه
واللى يزهئ من شغله يعمل ايه ؟ مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_arrowl يشتغل شغله تانى

واللى يزهئ من كوكب الارض كله يعمل ايه ؟ مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_arrowl يروح كوكب تانى صح !!!! ؟

طب ازاااااااااااااااااااااى !!!!!!؟
انا هقولكم ازى

والله من واقع خبرتى المحدوده فى عالم الكواكب اكتشفت حاجه غريبه جدا جدا
طبعا هتقولو ايه الحاجه اللى انتا اكتشفتها يا ( بروفيسير مسطول ) ؟

اكتشفت ان كوكب الارض جمبه علطول وانتا ماشى ع اليمين كوكب اسمه كوكب المريخ !!!!!

فخطرت فى بالى فكره جهنميه
طبعا هتقولولى ايه هى الفكره الجهنميه يا ( بروفيسير مسطول ) ؟

الفكره هى مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_arrowl انا فكرت اعمل كوبري من كوكب الارض الى كوكب المريخ

طبعا هتقولولى فى مشكله يا ( بروفيسير مسطول )
هقولكم انا عارف ايه هى المشكله

المشكله مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_arrowl ان الكوبري هيتكلف فلوس اكتر من كتير اوى اوى اوى صح ؟؟

حل المشكله مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_arrowl احنا لو اخدنا من كل فرد على كوكب الارض 3 جنيه مش حيحصلهم حاجه الناس مش هتموت من الجوع لما كل واحد يدفع 3 جنيه صح ؟
طبعا لو احنا عملنا كده هنجمع مبلغ كبير جدا لا حصر له ونشوف الدول اللى مش بتتعامل بالجنيه وناخد منهم 3 عملات برضو ونحولهم من الصرافه
علشان انا لو كنت عديت هنحصر كام كنت خلصت الموضوع ده السنه القادمه زى الوقتى كده الساعه 1:20 فانا قلت بلاش يا واد اصدى بلاش يا ( بروفيسير مسطول ) سيبهم ببركتهم علشان محدش يغمى عليه

طبعا هتقولولى فى مشكله تانيه يا ( بروفيسير مسطول )
هقولكم انا عامل حسابى برضو

المشكله مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_arrowl ان كوكب المريخ مافيهوش هواء

اللى هيروح هناك هيموت ويبقى كل اللى احنا عملناه ده عملناه ع الفاضى
انا فكرت فى فكره عظيمه جدا

الفكره مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_arrowl ان احنا نشتري اسطوانه كبيره بس مش اسطوانه دى فى دى 4 جيجا بتاعه الكمبيوتر لالالالالالالالالالالالا انتو فاهمين غلط
لا اسطوانه حاجه مدوره كده مفتوحه من الجمبين شبه امبوبه البوتاجاز بس كبيره اولها فى كوكب الارض واخرها فى كوكب المريخ
وقطرها يتراوح ما بين 90 مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Ico-n-020 متر هنعملها عند عم ( سعيد )
وهنعملها شفاط كبير اوى برضو عند ( توشيبا العربى صناع الثقه )
وهنعمل الاسطوانه عموله والشفاط برضو عموله بس طبعا الحاجات دى مش هنعملها بلاستيك لالالالالالا هنعملها حديد او فولاز علشان فى نيران بتحصل فوق ممكن تسيح البلاستيك

وطبعا هتقولو فى مشكله يا ( بروفيسير مسطول )
هقولكم عارف

المشكله مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_arrowl ان لو احنا شفطنا الهوا اللى على كوكب الارض مش هيبقى فى هوا على كوكب الارض

هيبقى كله على كوكب المريخ هقولكم لالالالالالا
احنا هيبقى معانا البتاع اللى بتبقى عند بتاع الكاوشتات اللى بيقيسو بيها الهوا فى العجله علشان نقيس الهوا اللى فى الكوكب ده والهوا اللى فى الكوكب ده
بس فى حاجه انتو ما فكرتوش فيها انا هقولكم عليها
الاسطوانه دى هتتحط اولها فين ؟

هقولكم انا فكرت كتير اوى ورسيت على قرار

احنا هنحط اول الاسطوانه فى الصحراء
انا كنت بفكر احط اول الاسطوانه فوق السطح بتاع بيتنا بس قولت لا
ممكن تلاقى عيل صغير واقف فى الشباك يتشفط مع الهوا ويبقى فى عيل صغير راح المريخ ببلاش !!!!!
يبقى الناس بقالها اكتر من 50 قرن عايشين فى كوكب الارض واللى بيروح كوكب المريخ بيدفع دم قلبه وده يروح كده بلوشى لالالالالا
وبكده يكون مشروع بناء كوبري بين كوكب الارض والمريخ انتهى بس لو حطينا ايدنا فى ايد بعضنا
ومن غير كباري لو حطينا ايدنا فى ايد بعضنا البلد هتكون فى احسن حال والله
وعلى فكره الموضوع كده لسه ما خلصش

انتظرونى فى فكره مشروع انشاء نفق بين كوكب المريخ وكوكب الارض

مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_cheesygrin مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_cheesygrin عفوا هذا الكاتب فاطس من الضحك مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_cheesygrin مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_cheesygrin

مع تحيات بروفيسير مسطول

مع بروفيسير مسطول مش هتقدر تغمض عينيك

مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_cheesygrin مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_cheesygrin عفوا هذا الكاتب فاطس من الضحك مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_cheesygrin مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! Icon_cheesygrin

مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! 01111111

مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! S77_e_Sm-024 مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! S77_e_Sm-024 مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! S77_e_Sm-024
مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! S77_e_Sm-046 مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! S77_e_Sm-046 مشروع انشاء كوبري بين كوكب الارض وكوكب المريخ !!!!! S77_e_Sm-046
الطائر الحزين
الطائر الحزين
مشرف قصائد و اشعار
مشرف قصائد و اشعار

- مواضيع مماثلة