أبطال العرب
شكلك كده يا بطل بتلف و تدور فى المنتدى من غير متسجل....
يلا زى الشاطر كده دوس كليكة صغيرة على كلمة تسجيل وسجل معانا يا جميل
عشان تبقى بطل من ابطال العرب
يلا يا بطل يا هومام متكسلش
عشان تشاركنا ارائك و تفدنا و تستفيد


محكمة الحب.............

صفحة 1 من اصل 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الأحد مارس 29, 2009 6:07 am




بصو بقى يا جماعه انا جيبلكو حاجه جديده وجميله فى نفس الوقت وهيه



محكمة الحب
بصو بقا يا جماعة المحكمه عباره عن اننا هنجيب عضو هنا و نحاكمه ، بس مش اى محاكمة

دى محاكمة عاطفية






يعنى هنسألو كام سؤال عاطفى كده وكلنا لينا الحق اننا نسأله بس فى فترة

المحاكمة اللى هى مثلا

4 ايـــــــــــام فـــقــط

وبعد انتهاء المدة دي هيتم ترشيح عضو تاني عشان نسأله وهكذا ..

ملحوظة هامه .. ياريت بأة لو انتوا صادقين مع نفسكوا منحاولش نكدب او

نألف بسبب الاحراج مثلا - الحب عمره ما كان فيه شئ يحرج لان اللي

بيحصلك اكيد بيحصل لغيرك ويمكن اكتر كمان

اتفقنا يا حلووووووين ؟

وعلشان نبقى على نور ممنوع دخول المحاميين


ماشى كل واحد يدافع عن نفسه يعنى
---------------

يلا اختار مين مين مين ؟؟؟

اممممم


انا هختار مين مين مين


ايوه هختار
صحاب المنتدى
hero


محكمة الحب
طبعا انت من حقك انك تختار
محامي يدافع عنك
انا ديوموقراصى
ودة شعارى
فى المحكمة

هههههههههه

طبعا شرف لينا انك تكون اول ضيف فى المحكمه

ونتمنى انك تكون سعيد معانا

ومش هتلاقى حد بيعامل متهمين كده ابدا

نبدا بحلفان اليمين


قول ورايا يا متهم
(اقسم بالله العظيم ان اقول الحق ولا شىء غير الحق وانى لم اخفى اى سر على هيئه المحكمه)

بعد الحلفان

يلا نبدا الاسئله

هنسئلك كام سؤال بساط جدااااا



محكمة الحب............. 00000010

الحياه العامه

بطاقتك الشخصيه
الاسم

السن

الوظيفه

ايه اكتر حاجه ممكن تضيقك؟

ايه اكتر حاجه ممن تفرحك؟

ماهى احلامك المستقبليه؟

اكتر موقف مفرح حصلك؟

اكتر موقف محزن حصلك؟

ياترى هتشتغل فى مجال دراستك ولا لاء؟

اكتر امنيه نفسك تتحققيها ولسه مش حققتيها؟

كل واحد فينا بيمر بعلاقات صداقه كتير منها بينجح ومنها بيفشل ايه اكتر

علاقه صداقه فشلت واثرت فيك؟وحسيت انك بجد مخدوع فيها مووت؟

اكتر حاجه عملتها فى حياتك وندمت عليها؟

امتى حسيت انك وحيد ومش فى حد جنبك؟

ياترىىا هيرو بتفكر كويس قبل اى قرارا ولا متسرع؟
اكتر فيلم بتحبه؟

اكتر اغنيه رومانسيه بتاثر فيك؟

بتقعد كام ساعه على النت تقريبا فى اليوم؟

هل انت ممن يعانون من الملل فى الحياه اليوميه ولا ايامك مختلفه ومتجدده؟

ياترىيا هيور بتثق فى الناس بسرعة ولا لاازم تدرس شخصية اللى قودامك قبل ما تحط الثقة فية؟





يا رب يا هيرو مش اكون تقليت عليك باسالتى ومستنى تجاوب بكل صراحه
اوعى تنسى انك حلفت





temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الأحد مارس 29, 2009 6:09 am



ده الجزء التانى انا وريتك الجزئين انت عيش معاهم





محكمة الحب............. 00000011


كلام فى الحب وعن الحب
ماهو الحب من وجهة نظرك؟

بتؤمن فى الحب من اول نظره؟

هل انت رومانسى بطبعك ولا واقعي اكتر؟

ايه رايك فى حب النت؟

ياترى هل انتى فى قصه حب حاليا؟

هل عشت قصه حب وفشلت؟

عمرك حسيت انك جرحت حد بيحبك ؟

هل انت من النوع الغيور فى الحب؟

ماهى مواصفات اميرت احلامك؟

ايه اكتر حاجه ممكن تشدك فىالبنت وتخليك تعجب بيه؟

ممكن تحب واحده اصغر منك فى السن؟

لو زعلت حببتك ازاى بتصالحه؟وياترى بتستجيب بسرعه ولا لاء؟

حبيت من طرف واحد قبل كده؟

ماهى مدى اهمية الحب فى حياتك؟

فى رايك ممكن الحب يتحول الى صداقه؟

لو شوفت حببتك بتبكى ايه هايكون شعورك فى اللحظة دى ؟

- ايه اللى كان نفسك تلاقيه فى حببتك وملقتوش فيها لحد دلوقتى ؟

_ ايه السبب اللى ممكن يخليك تقول خلاص وكفايه كده لحد كده ومش هكمل ف قصه الحب
بعد الشر طبعا

_ ايه اصعب حاجه ف الحب
مشاكله ولا لحظه الفراق ولا الذكريات ولا انت شايف ايه

الحب بيقوى مش بيضعف ايه وجهت نظرك ف الجمله دى
ولو صحيحه ممكن امتى يبقى العكس

لو اخدت ميعاد من حببتك ومش جت ولا اتصلت تعتذر هتعمل ايه ؟

هل من الخطا ان الواحد يظهر لحببته انه بيحبها قوى لدرجه الضعف
بمعنى انها ممكن تسامحه بمنتهى السهوله على اى خطا يعمله بشرط انها مش تكره
يلا عيش بقى

منتظر اجابتك بسرعه
temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الأحد مارس 29, 2009 9:54 pm

فين heroيا جماعه عايزينه عشان يجاوب ولا هو مكسوف
temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف Hero في الإثنين مارس 30, 2009 10:13 pm

شكرااا يا تيمو على هذه المحكمه
وشكراااا انك اخترتنى اول متهم ههههه
سوف ابداء الاجابة على الجزء الاول من القضية
[center]
ايه اكتر حاجه ممكن تضيقك؟

الاحراج
اكتر حاجة ممكن تضايقنى هى ان واحد يحاول يحرجنى او انى احرج
فى مكان عام اى به ناس كتير



ايه اكتر حاجه ممكن تفرحك؟

يوسف ابن اختى
ضحكته بتخلينى فى قمة سعادتى


ماهى احلامك المستقبليه؟

انى اشتغل فى شركة كبيرة او بنك كبير فى واظيفة عالية الشأن بمرتب كبير


اكتر موقف مفرح حصلك؟

رحت رحلة معا اصدقائى الى البحر واتعرفت هناك على الحب الاول


اكتر موقف محزن حصلك؟

لما زعلت ولدتى منى


ياترى هتشتغل فى مجال دراستك ولا لاء؟

السؤال ده ربنا وحده هو اللى يعرف اجبته بس انا عن نفسى بحب الشغل الحر ( اعمال حرة )


اكتر امنيه نفسك تتحققيها ولسه مش حققتيها؟

انى ادخل الجنة مع النبى صلى الله عليه وسلم


كل واحد فينا بيمر بعلاقات صداقه كتير منها بينجح ومنها بيفشل ايه اكتر علاقه صداقه فشلت واثرت فيك؟وحسيت انك بجد مخدوع فيها مووت؟

فى واحد صحبى كنا صحاب اوى من اعدادية كنا يوميا مع بعض
بس هو دخل بعد كده مدرسة ثانوية غير مدرستى ومسالناش على بعض من ساعتها بس انا مش معتبرها فشلت لكنها تقريبا انتهت


امتى حسيت انك وحيد ومش فى حد جنبك؟

حصلتلى كتير خاصة لما بكون زعلان مع حد بحبه


ياترىىا هيرو بتفكر كويس قبل اى قرارا ولا متسرع؟

انا متسرع فى القرارات الصغيرة لكن لو القرار اللى هخده مهم بفكرفيه كويس وبتخيل نتيجته قدامى قبل ما اتخذه


اكتر فيلم بتحبه؟

the lord of the ring


اكتر اغنيه رومانسيه بتاثر فيك؟

هما اغنيتين الاولى اغنية فيلم تيتانك والتانية اغنية فيلم زورو


بتقعد كام ساعه على النت تقريبا فى اليوم؟

من 3 الى خمس ساعات


هل انت ممن يعانون من الملل فى الحياه اليوميه ولا ايامك مختلفه ومتجدده؟

كتير اوى بحس بملل وان اللى ببات فيه بصبح فيه


ياترىيا هيور بتثق فى الناس بسرعة ولا لاازم تدرس شخصية اللى قودامك قبل ما تحط الثقة فية؟

انا اتعلمت انى ماثقش فى حد ثقه عمياء او ثقة كبيرة
وانا لازم ادرس الشخسية كويس قبل ماديها اى ثقة
محكمة الحب............. 42880612

[/quote]
Hero
Hero
مدير ابطال العرب
مدير ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الإثنين مارس 30, 2009 10:35 pm

مرسىىىىىىىىى اوى يا اسلام على الاجابات اللطيفه دى
ومنتظرين اجاباتك على الجزء الثانى
وخد بالك انت بقيلك يوم واحد يعنى بكره هيكون فى متهم تانى
temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف Hero في الثلاثاء مارس 31, 2009 9:22 am

[center]دلوقتى هجاوب على اسئلة
محكمة الحب............. 00000011

ماهو الحب من وجهة نظرك؟

الحب مشاعر لا يمكن وصفها بالكلام لكنها فقط تتحس
لانك مهما وصفت شعورك مش هيفهمه اى حد مشعرش بالحب


بتؤمن فى الحب من اول نظره؟

لالالالالالا لان عمر ما احد ممكن يعرف شخص من اول نظرة فكيف

يحب شخص لا يعرف عنه اى شىء
لكن الحب من اول نظرة هو حب الشكل الخارجى فقط لانه الوحيد اللى ممكن تكتشفه من اول نظرة لاكن افكار ومشاعر واتجاهات الشخص لازم عشان تعرفها انك تعرفه

هل انت رومانسى بطبعك ولا واقعي اكتر؟

لا هذا ولا ذا انا خيالى


ايه رايك فى حب النت؟

يعتبر نفس اجبتى على سؤال الحب من اول نظره
فالنت كله اكاذيب و حوارات

ياترى هل انت فى قصه حب حاليا؟

لا

هل عشت قصه حب وفشلت؟

نعم وانت عرفها



عمرك حسيت انك جرحت حد بيحبك ؟

لا فانا بطبعتى طيب ومعرفش اجرح حد خاصة لو بيحبنى


هل انت من النوع الغيور فى الحب؟

اه لحد كبير نوعا ما

ماهى مواصفات اميرت احلامك؟

الصفة الاولى والاهم انها تكون متدينة وتعرف دينها الاسلامى كويس جدااا
الصفة الثانية تكون بتسمع الكلام منى وبس
الصفة الثالثة تكون بتحب العشرة مش كئيبة
الصفة الرابعة تكون من بيت محترم متدين
الصفة الخامسة تكون ذكية و مثقفة لدرجة كبيرة من العلم
الصفة السادسة تكون عكازى اللى اتسند عليه فى الازمات
الصفة السابعة تكون جميلة
الصفة الثامنة انها تكون صريحه ومبتعرفش تكدب


ايه اكتر حاجه ممكن تشدك فىالبنت وتخليك تعجب بيه؟

الذكاء

ممكن تحب واحده اصغر منك فى السن؟

اكيد ولية لا طالما فيها الصفات اللى ذكرتها

لو زعلت حببتك ازاى بتصالحها؟وياترى بتستجيب بسرعه ولا لاء؟
لا اعرف فلم يحدث من قبل

حبيت من طرف واحد قبل كده؟

مرتين ونص

ماهى مدى اهمية الحب فى حياتك؟

ليست باهميه كبيرة نسبيا


فى رايك ممكن الحب يتحول الى صداقه؟

الاجابة صعبة على السؤال ده لان الحب انواع
ففى مثلا حب من طرف واحد وحب قوى وحب ضعيف وحب ملىء بالمشاكل لذالك مش اى حب ممكن يتحول لصداقة


لو شوفت حببتك بتبكى ايه هايكون شعورك فى اللحظة دى ؟

انا من اللذين يعتبرون ان من صفات الرجال التماسك وعدم اظهار مشاعرهم بسهولة لذلك لن اشعر بحزن قوى انما خفيف
وكل ده هيرجع فى الاخر الى ايه سبب بكاءها

ايه اللى كان نفسك تلاقيه فى حببتك وملقتوش فيها لحد دلوقتى ؟

مفيش حبيبه من اصله عشان ادور فيها على صفه وملقهاش

ايه السبب اللى ممكن يخليك تقول خلاص وكفايه كده لحد كده ومش هكمل ف قصه الحب
بعد الشر طبعا؟

اى حاجة ممكن تزعلنى جامد مثل انها تقل ادبها عليا او تكدب عليا فى حاجة مهم .....الخ

ايه اصعب حاجه ف الحب
مشاكله ولا لحظه الفراق ولا الذكريات ولا انت شايف ايه

اصعب حاجة فى الحب هو انه يكون من طرف واحد لان قلبه هيبقى بالشكل ده
محكمة الحب............. Copy_o10

الحب بيقوى مش بيضعف ايه وجهت نظرك ف الجمله دى
ولو صحيحه ممكن امتى يبقى العكس

مش صحيح الحب بيعتمد على المواقف اللى بتحصل بين الحبيبين فلو كانت مواقف محزنة او مليئه بالمشاكل فالحب بيضعف ولو العكس بيقوى

لو اخدت ميعاد من حببتك ومش جت ولا اتصلت تعتذر هتعمل ايه ؟

هتصل عليها لاطمئن فممكن يكون سبب تخلفها عن الميعاد قوى لدرجة انها لم تستطيع حتى ان تتصل لتعتذر فاذا كان ساسامحها على الفور اما لو كان غير كده هتكون هناك زعله كبيره مبينا

هل من الخطا ان الواحد يظهر لحببته انه بيحبها قوى لدرجه الضعف
بمعنى انها ممكن تسامحه بمنتهى السهوله على اى خطا يعمله بشرط انها مش تكره؟

طبعالالا لانها اذا رأت هذا لمو اغظة فى الكلمة هتركبه وتدلدل رجليها

وفى النهاية بشكرك يا محمد على هذا الموضوع الرائع
واتمنى ان المتهم القادم يجاوب على كل الاسئله بصراحة
Hero
Hero
مدير ابطال العرب
مدير ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الثلاثاء مارس 31, 2009 4:13 pm

مرسىىىىىىى اوى يا اسلام على الاجابات الجامده دى بجد اجابات منطقيه جدااااااااااا
وان شاء الله تلاقى فتات احلامك بنفس المواصفات اللى انت قولته
دلوقتى وقت نطق الحكم محكمه
حكمت المحكمه حضوريا على المتهم او العاشق
































بالبرائه الف مبروك على البرائه


عدل سابقا من قبل temo في الثلاثاء مارس 31, 2009 4:24 pm عدل 1 مرات
temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الثلاثاء مارس 31, 2009 4:16 pm

انهارده كان اخر يوم لاسلام
يعنى انهارده اكيد هيكون فى متهم جديد
ياترى مين المتهم الجديد




































مين مين مين مين مين مين






















































































































هختار احمد حمدى
ياترى هتطلع برائه زى اسلام ولا هتتحبس هنشوف










temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الثلاثاء مارس 31, 2009 4:29 pm

يلا حبت اسئله كده على الماشى لو انت مش وراك اى حاجه
ههههههههههه
نبدا












الاســــــــــــم :
الهوايـــــــــه :
تاريخ الميلاد:
المهنـــــــــه :
افضل أكـــله :
افضل مطعم :
افضل مشروب :
افضل رقـــــم :
افضل حــرف :
افضل صديقه :
افضل اغنيه :
افضل مغنى :
افضل مغنيه :
افضل شريط :
افضل ممثل :
افضل ممثله :
افضل مسلسل :
افضل مسرحيه :
افضل مذيع :
افضل مذيعه :
افضل لون :
افضل مدرسه :
افضل مدرس :
افضل اسم ولد :
افضل اسم بنت :
افضل شهر :
افضل برنامج :
افضل للاعب :
افضل قنــــاة :


,’, ,’, ,’, ,’, ,’, ,’,
ماهو افرح يوم فى حياتك :

ماهو احزن يوم فى حياتك :

هل تحب الصمت ام الكلام :

هل انت ممكن يصدقون الفعل ام الكلام :

هل انت ممكن يحبون الجماعه ام الوحده :

ما هو أول يوم التقيت فيه مع محبوبتك ؟

ماهو شعورك عندما ترى محبوبتك ؟

ماهو اليوم الذي ندمت عليه ؟
,’, ,’, ,’, ,’, ,’, ,’,

( لو معاك باقة من الاغانى فلمن تهدى )
سامحتك /
اسفه /
بحبك وحشتينى /
نسينى /
بحبك /
قربنى ليك /
,’, ,’, ,’, ,’,

( لو معاك باقة من الورد فلمن تهدى )
الحمراء /
الصفراء /
البيضاء /
الزرقاء /
الخضراء /
البنفسجى /
السوداء /
البني /

( كلمه للذكرى .. ولميييين ؟؟ )




( مقطعه من اغنيه ولمييين ؟؟ )

,’, ,’, ,’, ,’, ,’, ,’,


((( حوار صريح جداااا )))

هل انت تحب :

هل هو يحبك :

ما هو اسمه : (أختياري)

كم سنه :

مميزاته:

عيوبه :

هل تمنى الزواج منه :


,’, ,’, ,’, ,’,




أكيد كرهت الاسئلة لأنها كتيرة بس موضوع بظن انه حلو









يلا كفايه عليك اسئله كده
مستنى المرافعه



يؤاجل الحكم بعد رد المتهم على الاسئله
ونتمنى انه يشرفنا
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه


temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف احمد ميدو في الثلاثاء مارس 31, 2009 6:50 pm

الاسم/احمد حمدى
الهوايه/كرة القدم
تاريخ الميلاد/27/10/1989
المهنه/طالب جامعى
افضل اكله/المكرونه البشميل
افضل مطعم/انا بحب العمده اوى ال فى الجامعه
افضل مشروب/المانجو
افضل رقم/15
افضل حرف/ر
افضل صديقه/رغده وماتفهمش غلط
افضل اغنيه/صدفه عبدالحليم حافظ
افضل مغنى /عبدالحليم حافظ
افضل مغنيه/نوال الزغبى
افضل شريط/ماليش فى الشرايط اوى
افضل ممثل/احمدرمزى/صلاح ذوالفقار/رشدىاباظه/مصطفى فهمى/حسن يوسف/حسين فهمى/مصطمفى شعبان/احمد السقا/كريم عبدالعزيز/نور الشريف

افضل ممثله/سعادحسنى/نسرين امام
افضل مسلسل/جدار القلب/حضرةالمتهم ابى/العميل1001/المال والبنون/ذئاب الجبل
افضل مسرحيه/سك على بناتك
افضل مذيع/احمد يونس
افضل مذيعه/سماح عمار
افضل لون/الابيض
افضل مدرسه/ميس حنان(ابتدائى)
افضل مدرس/استاذمحمد جميل/علاء رشاد/محمدبريك/وحيد
افضل اسم ولد/اسمى احمد
افضل اسم بنت/ريهى
افضل شهر/عشره
افضل برنامج/الرياضه اليوم
افضل لاعب/عبدالحليم على/حازم امام/عمرو ذكى/عبدالواحد/جمال حمزه/احمدحسن
افضل قناه/بانوراما دراما
افرح يوم فى حياتى/دخولى تجارة القاهره
احزن يوم فى حياتى/وفاة امى
تحب الصمت ام الكلام/الكلام طبعا
هل انت تصدق الفعل ام الكلام/اصدق الانسان عندما يفعل وليس عندما يتكلم لان الكلام كثير
هل انت تحب الجماعه ام الوحده/احب الجماعه بما فيها من بهجه
ماهو اول يوم التقيت فيه مع محبوبتك/15/10
ماهو شعورك عندماتلتقى محبوبتك/شعور سعيد جدا لااستطيع ان اوصفه
ما هو اليوم الذى ندمت عليه/يوم اعادتى للسنه
سامحتك/انا مش زعلان من حد عشان اقوله سامحتك
اسفه/مش لحد
بحبك وحشتينى/محبوبتى
نسينى/مفيش حد نسينى
بحبك/عائلتى واصدقائى
فربنى ليك/محبوبتى
الحمراء/حبيبى
الصفراء/بابا
البيضاء/اخواتى
الزرقاء/اصدقاء الجامعه
الخضراء/محمد اسامه
البنفسجى/اسلام محسن
السوداء/للبيكرهنى ومفيش طبعا حد يقدر يكرهنى ههههه
البنى/احمد جمال/احمد رمزى/احمدسعد/احمد سيد/محمود/مصطفى
كلمه للذكرى/لااستطيع نكران جميلك(بابا)
مقطع اغنيع/كان يوم حبك كان يوم صدفه(حبيبى)
هل انت تحب/ايوه
هل هو يحبك/نظراته تؤكد انه يحبنى
اسمه/لااستطيع الان
سنه/اصغر منى بس مش بكتير
مميزاته/يظهر من شكله البراءه
عيوبه/لااتحدث معه حتى الان لكى اعرف عيوبه
هل تمنى الزواج منه/طبعا باذن الله
شكرا على اختيارك لى على الرغم من صعوبة الامتحان وامتى هنعمل معاك هذا الامتحان
احمد ميدو
احمد ميدو
مشرف منتدى الكورة مع ابطال العرب
مشرف منتدى الكورة مع ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الثلاثاء مارس 31, 2009 9:09 pm

اوعى تكوت فاكر ان كده الامتحان خلص ده الباقى
الجزء الثانى
]1-اول مرا تحب كان عندك كام سنه ؟؟؟؟؟؟؟


2- اسم اول حبيب ليك ؟؟؟؟؟؟؟

3- عمرك حبيت من طرف واحد قبل كده ؟؟؟؟؟؟؟

4- فى الوقت الحالى بتحب ولا موش بتحب ؟؟؟؟؟؟؟

5- حبيت كام مرا من طرف واحد ؟؟؟؟؟؟؟

6- مين ايلى كان نفسك تحبو ويحبك ومحصلش نصيب ؟؟؟؟؟؟؟

7- كام مرا حبيت وتجرحت او اتخنت او اتخدعت ؟؟؟؟؟؟؟

8- امتا كان نفسك يكون ليك حد تحبو ويحبك ؟؟؟؟؟؟؟

9- مين اكتر انسان حبيتو وكان نفسك انو يحبك ؟؟؟؟؟؟؟

10- مين اكتر واحد حسيت انك لما تحبو هتكون سعيد معاه ؟؟؟؟؟؟؟

11- هل تقدر تعيش من غير حب ؟؟؟؟؟؟؟

12- لو حبيت حد تقتدر تقول انا بحبك ولا هتكون مكسوف ؟؟؟؟؟؟؟

13- لو حبيت حد قبل كده وعرفت انى سعتك هكون معاه ومش هتقدر تعيش من غيرو وهو موش بيحبك هتعل ايه ؟؟؟

14-الحب من وجه نظرك شكلو ايه ؟؟؟؟؟؟؟

15- اول مرا تحب كنت حاسس بأيه ؟؟؟؟؟؟؟

16- لو عرفت انى فى حد بيحبك ومش قادر يقولك هتعمل معاه ايه هتروح وتكلمو ولا تستنا لما هو يجيلك ؟؟؟؟؟

17- لو حبيت حد وعرفت انو كان بيخدعك هتعمل معاه ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟

18-امتا مر عليك وقت ونتا مضايق او مخنوق من الدنيا وهمومها وكان نفسك يكون ليك حد بتحبو عشان تشكيلو





يلا جاوب على دول وبكل صراحه اوى تنسى انك ممكن تتسجن
temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف Hero في الأربعاء أبريل 01, 2009 2:24 am

شكرااااااا يا احمد على الوردة البنفسجى
محكمة الحب............. 42880613
مستنيين ردك على باقى الاسئلة
Hero
Hero
مدير ابطال العرب
مدير ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف احمد ميدو في الأربعاء أبريل 01, 2009 6:28 am

على فكرة ياعم هو انت بتسمع انا والنجوم وهواك كتيييييييييييييير ورايى فى موضوعك انه ممتع ولذيذ ونصيحة ليكم كلكم اولا ضرورى جدا للولد
انه يركز فى مستقبله قبل اى شى وبعدذلك الحب اكيد هيجى ومتستعجلوش عليه لان الحب لما بيجى فى مرحلة النضوج بيبقى احلى والذواقوى وساعتها هتقدر تحافظ عليه كويس لانك اكيد هتكون ضمنت مستقبلك وهتبقى قد المسؤلية
وده كان رايى المتواضع من اخت اكبر لكم
واتمنى لكم حياة سعيدةومليئة بالحب والاحاسيس الجميلة
وتلاقى يااسلام نصك التانى
سلام ياشباب المنتدى الرائع
واحيكم عليه
شيماء حمدى
احمد ميدو
احمد ميدو
مشرف منتدى الكورة مع ابطال العرب
مشرف منتدى الكورة مع ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف احمد ميدو في الأربعاء أبريل 01, 2009 7:07 pm

اول مره احب كان عندى كام السنه/كنت صغير اوى بس على فكره ده ماكنش حب ده طلع عبط عيال
اسم اول حبيب لى /لااستطيع ان اقول الان الا عندما اكلمه لان مينفعش اقول اسمه الا عندما يحصل حاجه ولا ايه
عمرك حبيت من طرف واحد /عندما كنت صغير بس ده ماطلعش حب خالص
فى الوقت الحالى بتحب ولا ايه/بحب
حبت كام مره من طرف واحد/هى مره وانا صغير وماطلعش حب
مين ايلى كان نفسك تحبوا ويحبك وما حصلش نصيب/مفيش
كم مره حبيت واتخدعت او اتخنت او جرحت/ولا مره الحمدلله
امتا كان نفس يكون فى حياتك حب/الفتره ايلى ماكنش فى حياتى حب
مين اكتر انسان حبيتوا وكان نفسك انه يحبك/بص يامحمد انا اعترض على كلمة اكتر على المستوى الانسانى ولكن اوفق جدا على المستوى العاطفى وهو ايلى بحبه دلوقيت
مين اكتر انسان لما يحبك هكون معا سعيد/ايلى بحبه
هل تقدر تعيش من غير حب/لاطبعا الحب ده شئ اساسى فى حياتى لااستطيع ان اعيش من غيره ومش شرط يكون حب عاطفى فى حب الاصدقاء وفى حب العائله وفى حب الحياه
لو حبيت حد تقدر تقوله ولا هتبقى مكسوف/لو حاسس انه بيحبنى هنتظرر الوقت المناسب وروح اقوله فورا لكن لو مفيش حاجه من ناحيتها مش هروح اكسف نفسى
لو حبيت حد قبل كده وحسيت ان سعدتك هكون معاه ومش هتقدر تعيش من غيره وهو مش بيحبك هتعمل ايه/فى الحاله دى فورا حخرج حبها من قلبى واحاول ماشوفهاش عشان مااتعبش
الحب من وجهة نظرك ايه/الحب شئ جميل اوى هو الحياه هو السعاده هو الطموح هو النور ايلى بنمشى فيه هو كل شئ حلو فى الحياه
اول مره تحب كنت حاسس ايه/احساس جميل جدا لا استطيع ان اوصفه
لو عرفت ان فى حد بيحبك ومش عارف يقولك هتعمل معاه ايه هتروح تقوله ولا ايه هتستناه يجيلك/اولا يامحمد انا مبحبش البنت ايلى بتعترف بالحب اولا لازم الولد هو ايلى يبدا
نرجع لموضوعنا يوجد شقين لهذا الموضوع
اولا/لو انت بتحبها
ثانيا/لو انت مش بتحبها
وعلى فكره الموضوع ده حصل معايا بالظبط لو انا بحبها هروح ليها لكن لو مش بحبها مش هروح ليها لكن ايلى حصل معايا ان كان فى فتاه بتحبنى لكن انا ماكنتش بحبها وبالتالى ماكلمتهاش
لو حبيت حد وعرفت انه كان بيخدعك هتعمل معاه ايه/هشوف هو عمل كده ليه وبعد ذلك هسيبه فورا
امتا مر عليك وقت وانت مضايق ومهموم من الدنيا ومشاكلها وكان نفس يبقى فى حبيب ليك تشكيله/على فترات حدث لى هذا والفتره ايلى كنت محتاج فيها جدالحبيب عندما شعرت انى لوحدى بعد شوية ظروف مع اقرب الناس لبنا
اتمنى ان اكون وفقت فى الامتحان وتكون هذه المرافعه اثبتت برائتى وشكرا
احمد ميدو
احمد ميدو
مشرف منتدى الكورة مع ابطال العرب
مشرف منتدى الكورة مع ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الخميس أبريل 02, 2009 12:05 am

بص يا احمد انت اجاباتك جميييله جدا
لكن فى حاجه فيك مضايقانى
انك خجول اوى يعنى انت بتحب انسانه كل الحب ده وعلى كلامك انه من فتره اكيد لازم تعرف هى بتحبك ولالا اكيد من نظراتها من تعبيراتها من تصرفتها معاك لان انت كل لما الحب بيفضل جواك من غير ما الحبيب يعرف بتبقى حاجه تضايق فا انت لازم تاخد خطوه ايجابيه يا تكمل يا تنتبه لحياتك
نيجى للمهم وقت نطق الحكم
حكمت المحكمه حضوريا على المتهم احمد حمدى











































بسنه مع ايقاف التنفيذ يعنى شبه برائه الف مبرووووووووووك
temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الخميس أبريل 02, 2009 12:11 am

دلوقتى احمد خلص ايامه بسرعه فاكيد مش هنستنى الايام التانيه
هنختار بقى متهم جديد يا ترى اختار مين















مين مين مين مين مين مين مين























هختار هختار هختار هختار
























احمد رمزى
بس اكيد رمزى ليه اسئله خاصه جدااااااااااااااااااااااااااااااا
temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الخميس أبريل 02, 2009 12:46 am

الحياه العامه

بطاقتك الشخصيه
الاسم

السن

الوظيفه

ايه اكتر حاجه ممكن تضيقك؟

ايه اكتر حاجه ممن تفرحك؟

ماهى احلامك المستقبليه؟

اكتر موقف مفرح حصلك؟

اكتر موقف محزن حصلك؟

ياترى هتشتغل فى مجال دراستك ولا لاء؟

اكتر امنيه نفسك تتحققيها ولسه مش حققتيها؟

كل واحد فينا بيمر بعلاقات صداقه كتير منها بينجح ومنها بيفشل ايه اكتر

علاقه صداقه فشلت واثرت فيك؟وحسيت انك بجد مخدوع فيها مووت؟

اكتر حاجه عملتها فى حياتك وندمت عليها؟

امتى حسيت انك وحيد ومش فى حد جنبك؟

ياترى بتفكر كويس قبل اى قرارا ولا متسرع؟
اكتر فيلم بتحبه؟

اكتر اغنيه رومانسيه بتاثر فيك؟

بتقعد كام ساعه على النت تقريبا فى اليوم؟

هل انت ممن يعانون من الملل فى الحياه اليوميه ولا ايامك مختلفه ومتجدده؟

ياترى بتثق فى الناس بسرعة ولا لاازم تدرس شخصية اللى قودامك قبل ما تحط الثقة فية؟









temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف ahmed ramzy في الخميس أبريل 02, 2009 8:26 am

حلو اوى الفكره ديه
وعجبتنى ردودك جدا يا اسلام
على الرغم من انك كنت عقلانى جدا فى الاسئله العاطفيه
دون ان تجعل قلبك ينبض
وانا مديلك عذرك لانك مش عايش تجربه حاليه بجد
بس فى النهايه انا بحييك على صراحتك الواضحه
ahmed ramzy
ahmed ramzy
مشرف المنتدى الاسلامى
مشرف المنتدى الاسلامى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف ahmed ramzy في الخميس أبريل 02, 2009 8:49 am

انا حبيت اقره اجابتك يا ميدو قبل مشوف الاسئله بتاعتى وعايز اقولك حاجتين
اولا
انك كنت بتفكر كتير قبل متجاوب علشان كده انا مش حاسس
ان اجباتك تلقائيه علشان كده فى اجبات مش حسيت بيها قوى

ثانيا
بلاش تسمع كلام محمد ومتفتحش الموضوع مع اى حد حتى هيه
الا بعد لما تتأكد من احساسها جدا
وتتأكد من نفسك انك فعلا قدر الخطوه ديه
وبعد كده ابقى افتح الموضوع معاها هيه فقط
وخليه شبه سر بينكوا لغاية لما يبقى رسمى علشان لو لا قدر الله محصلش نصيب متكنش ضرتها
وفى النهايه انا بشكرك جدا واتمنى ليك كل نجاح
ملحوظه:انا بشكر اختك جدا على النصيحه الجميله ديه واتمنى انى انفذها لان ديه شبه مشكله بتواجهنى
ودلوقتى انا هشوف الاسئله بتاعتى وهجاوب عليه ادعيلى
هههههههههههههههه
ahmed ramzy
ahmed ramzy
مشرف المنتدى الاسلامى
مشرف المنتدى الاسلامى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف Hero في الخميس أبريل 02, 2009 11:18 pm

اولا بشكر اختنا شيماء حمدى على الكلام الرائع والنصيحة الجميلة
ثانيا مستنين اجاباتك يا رمزى
وشكراااااااا لكل اعضاء منتدانا ابطال العرب

_________________
من الافضل ان تكون غائبا حاضر على ان تكون حاضرا غائب
Hero
Hero
مدير ابطال العرب
مدير ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف احمد ميدو في الجمعة أبريل 03, 2009 2:53 am

الف شكر على الكلام ده يارمزى وربنا يوفقك فى اجابتك ويوفقك فى حياتك الشخصيه وفى اى مشكله تواجهك
احمد ميدو
احمد ميدو
مشرف منتدى الكورة مع ابطال العرب
مشرف منتدى الكورة مع ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف temo في الجمعة أبريل 03, 2009 6:15 am

انت فاعد ترغى ومش بتجاوب انت عايز 4 ايام كلهم ولا ايه
جاوب يا متهم بسرعه
انت لسه ليك جزء تانى
temo
temo
مشرف عام
مشرف عام


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف ahmed ramzy في الجمعة أبريل 03, 2009 9:07 am

الاسم:احمد رمزى

السن:18

الوظيفه:طالب بكلية التجاره جامعة القاهره

اكتر حاجه ممكن تضايقك:مفيش حاجه معينه لان انا بطبيعتى انسان وسطى فى احاسيسه

اكتر حاجه ممكن تفرحك:تقريبا نفس اجابة السؤال اللى فات يعنى فى حاجات كتير بس مش حاجه معينه

ما هى احلامك فى المستقبل:انا مليش احلام كبيره انا احلامى بسيطه وبتبقى متعلقه بالفتره اللى انا فيها يعنى حاليا اتخرج اشتغل فى مكان محترم وليه مستقبل يعنى كده

ايه اكتر موقف مفرح حصلك:لما قريت السؤال مش لقيت رد بس لما فكرت لقيت حاجات كتير يعنى برده مفيش حاجه معينه

ايه اكتر موقف محزن حصلك:اكتر المواقف حزن افتكرها خبر عملية بابا والثانويه العامه تانيه طبعا وخبر وفاة ستى الله يرحمها

يا ترى هتشتغل فى مجال دراستك:قول يارب انا عايش على امل انه ممكن
اكتر امنيه نفسك تحققها ولسه مش حققتها:نفسى ابطل افكر فى كل حاجه حتى العواطف نفسى اسيب قلبى هوه اللى يدق

ايه اكتر علاقه صداقه فشلت واثرت فيك؟وحسيت انك بجد مخدوع فيها مووت:علاقة اعدادى بس مكنتش مخدوع فيها لانها فشلت تقريبا بسببى على الرغم من ان الاسباب كانت خارج عن ارادتى

اكتر حاجه عملتها فى حياتك وندمت عليها:الحمد لله لغاية دلوقت عمرى معملت على حاجه وندمت عليها

امتى حسيت انك وحيد ومش فى حد جنبك؟:مره واحده وكانت فتره قصيره يوم نتيجة الثانويه العامه فى تالته

ياترى بتفكر كويس قبل اى قرارا ولا متسرع؟:لا اطلاقا انا مشكلتى انى بفكر كتي
ر
اكتر فيلم بتحبه؟:مفيش فيلم معين يعنى الافلام المشهوره الجميله العاديه
اكتر اغنيه رومانسيه بتاثر فيك؟:اى اغنيه مريت بالتجربه بتاعتها حتو لو كان مرور عن شعور خاطئ بتاثر بيها علشان كده فى اغانى كتير اثرت بيا اهمه اغنية صابر الرباعى ضاقت بيك ومعظم اغانى عبد الحليم نفسى اقولهم بس هخرج عن السؤال


بتقعد كام ساعه على النت تقريبا فى اليوم؟:مفيش ساعات محدده لما بكون فاضى بقعد على النت

هل انت ممن يعانون من الملل فى الحياه اليوميه ولا ايامك مختلفه ومتجدده؟:لا خالص لانى دائم النفكير فى اى حاجه اعملها علشان كده تلاقينى كل يوم فى اى اتجاه

ياترى بتثق فى الناس بسرعة ولا لاازم تدرس شخصية اللى قودامك قبل ما تحط الثقة فية؟:انا ساعات كتير من طريقة واسلوب الشخص اللى قدامى بعرف سلوكه وبسرعه وبيكون صح وده ناتج من الخبرات اللى بابا دايما بيمنحهانى وكمان مش عندى ثقه كامله يعنى بطبق المثل اللى بيقول حرص ومتخونش


ارجوا انى اكون قدرت اجاوب بصدق وان اللى جاى يكون احسن شكرا
ahmed ramzy
ahmed ramzy
مشرف المنتدى الاسلامى
مشرف المنتدى الاسلامى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف احمد ميدو في الجمعة أبريل 03, 2009 10:26 pm

انا يارمزى حاسس ايلى انت بتفكر فى الحب كتير ونفسك يجى انهارده قبل بكره وانا عاوز اقولك نصحيه هامه جدا ماتجريش ورا الحب وخلى الحب هو ايلى يجيلك صدقنى هيكون احسن واروع بكتير وربنا يوفقك فى ايلى نفسك فيه
احمد ميدو
احمد ميدو
مشرف منتدى الكورة مع ابطال العرب
مشرف منتدى الكورة مع ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

محكمة الحب............. Empty رد: محكمة الحب.............

مُساهمة من طرف Hero في الجمعة أبريل 03, 2009 10:48 pm

شكراااا ليك يا رمزى على اجاباتك
وانا عندى فكرة وهى ان اللى عاوز يسئل المتهم سؤال ولا اثنين بس يكونوا داخل موضوعنا يسئلة
بدل من ان يكون محمد بس هو اللى بيسئلة
بس ميكترش فى الاسئلة عشان المتهم ميتخنقش لاننا يهمنا راحة متهمينا
وبما انك يا رمزى هو انت المتهم دلوقتى عاوز اسئلك
ايه الصفة اللى انت مش حببها فيك او نفسك تغيرها؟
شايف نفسك ازاى وفين مستقبلا يعنى تخيل نفسك بعد مثلا خمس ست سنين وقلى شفت ايه؟
كفايا كده لحسن طولت عليكم يا احلى ابطال

_________________
من الافضل ان تكون غائبا حاضر على ان تكون حاضرا غائب
Hero
Hero
مدير ابطال العرب
مدير ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 1 من اصل 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى